-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів ВАЗ 2107 (с заміною запчастин)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів ВАЗ (с заміною запчастин)
16 696.39
UAH з ПДВ
Номер:
e90d478d811c49bbbc4569b9a58471fc
Ідентифікатор договору:
UA-2019-04-11-000982-c-b2
Замовник:
Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
×
-
Код ЄДРПОУ:
38500095
-
Контактна особа:
Виговський Михайло Володимирович 380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська, 98-в
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "НЕДАШКІВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3271621919
-
Контактна особа:
Ірина Срібна +380503104263 irina_sribna@ukr.net
-
Адреса:
10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ПРОВУЛОК 3-Й ФРУКТОВИЙ, будинок 3, квартира 2
Класифікатор ДК 021:2015:
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Опис:
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів ВАЗ (с заміною запчастин)
Номер договору:
1019
Дата підписання:
02.05.2019 12:00
Період дії договору:
до 31.12.2019 00:00
Сума договору:
16 696.39 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 782.73 UAH)
Оплачено:
16 696.39 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 782.73 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів ВАЗ 2107 (с заміною запчастин)
Кількість
44 послуга
Період постачання
до 31.12.2019
Внесені зміни
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
91686b631e8043699376b8e120eb8b3d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019 року №1474 "Про припинення комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство"
1. Замінити сторону в Договорі з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі т.в.о. головного лікаря Мошківської Світлани Андріївни на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі в.о. директора Мошківської Світлани Андріївни
2. Перенести невиконані зобов'язання з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради
3. Внести зміни до Розділу "МІсцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №1
Дата внесення змін до договору:
02.12.2019 16:45
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
00e82639e9c34958b7f1c7e2c52e7d02
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись ст.188 ГК України, пунктом 1 частини 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", та пунком 3.2 частини ІІІ Договору № 1019 від 02.05..2019 р.
1. Зменшити суму Договору на 3,61 грн. (три грн. 61 коп.), у тосу числі: ПДВ - 20%: 0,60 грн., виклавши п. 3.1. частини ІІІ Договору в наступній редакції:
"3.1. Ціна цього Договору становить 16696,39 грн. (шістнадцять тисяч шістсот дев'яносто шість грн. 39 коп.), у тому числі: ПДВ - 20%: 2782,73 грн. (дві тисячі сімсот вісімдесят дві грн. 73 коп.)."
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №2
Дата внесення змін до договору:
26.12.2019 16:00
Статус:
Опубліковано