-
Відкриті торги
-
КЕП
Інженерні послуги різні (послуги з інструментального обстеження будівель дошкільних навчальних закладів)
88 999.00
UAH з ПДВ
Номер:
391aa711bd6043ad921dfe136b63fdb2
Ідентифікатор договору:
UA-2019-03-19-001770-a-a1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
40506248
-
Контактна особа:
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Златограф-Проект"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35373523
-
Контактна особа:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Златограф-Проект" +380432697080 tetyana.poludnenko@zlatograf-proekt.com
-
Адреса:
Україна, 21030, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ЮНОСТІ, будинок 22, квартира 141
Класифікатор ДК 021:2015:
71330000-0 Інженерні послуги різніАналіз за цим CPV
Номер договору:
02П/19
Дата підписання:
24.04.2019 15:32
Період дії договору:
24.04.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
88 999.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 88 999.00 UAH)
Оплачено:
88 884.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 88 884.06 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з інструментального обстеження будівель дошкільних навчальних закладів
Кількість
4 послуга
Період постачання
до 31.05.2019
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, навчальні заклади Замовника згідно Дислокації
На карті
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
d347616651b3404680e65482df24cc88
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер додаткової угоди:
02П/19
Дата внесення змін до договору:
25.04.2019 15:51
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
015b8dd60aba424f9c33f9b8253db8e3
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження надання послуг до 30.06.2019р.
Номер додаткової угоди:
02П/19
Дата внесення змін до договору:
11.06.2019 09:27
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ab0b9a4a057249dfb5be034a358b4df0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
подовження строку надання послуг
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
01.07.2019 16:36
Статус:
Опубліковано