-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки
881 250.00
UAH з ПДВ
Номер:
b77e911ea7174414bf679163ddea12bd
Ідентифікатор договору:
UA-2019-03-07-001553-a-a1
Замовник:
ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
×
-
Код ЄДРПОУ:
16286441
-
Контактна особа:
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
-
Адреса:
04119, Україна, Київська область, Киев, вул. Дегтярівська, 38-44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ Гарант прінт сервіс
×
-
Код ЄДРПОУ:
30928420
-
Контактна особа:
Петелько Василь Станіславович +380445360692 usp4341@bigmir.net http://usp-tech.kiev.ua/
-
Адреса:
03186, Україна, Київська область, Київ, вул. Авіаконструктора Антонова 2/32 корп.6
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору:
191
Дата підписання:
23.04.2019 08:53
Період дії договору:
23.04.2019 00:00 - 29.02.2020 00:00
Сума договору:
881 250.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 146 875.00 UAH)
Оплачено:
832 908.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 138 818.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного обслуговування та витратні матеріали до офісної техніки
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 29.02.2020
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
bf01a9dcd347413a8b12c7c24a4708cb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору № 191:
1.1. Пункт 4.1 розділу 4 «ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ПОСЛУГ» Договору № 191 змінити та викласти в такій редакції:
«4.1 Послуги надаються Виконавцем впродовж строку дії цього Договору на підставі заявок Замовника, які надають Виконавцю у визначеному цим Договором порядку. Строк надання Послуг: з дати підписання цього Договору уповноваженими особами обох сторін до 29.02.2020.»
1.2. Пункт 5.1. розділу 5 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Договору № 191 змінити та викласти в такій редакції:
«5.1. Ціною Договору є загальна вартість Послуг, наданих Виконавцем та прийнятих Замовником впродовж строку дії цього Договору, яка не може перевищувати суму в розмірі 881 250,00 грн. (вісімсот вісімдесят одна тисяча двісті п’ятдесят гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 146 875,00 грн. (сто сорок шість тисяч вісімсот сімдесят п’ять гривень 00 копійок).»
1.3. Пункт 9.1. розділу 9 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору № 191 змінити та викласти в такій редакції:
«9.1. Договір набирає чинності з дати підписання його уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до 29.02.2020, а в частині виконання гарантійних зобов’язань до їх повного виконання.»
1.4. Додаток 1 «Ремонт офісної техніки (без урахування вартості запасних частин, комплектуючих)» та Додаток 2 «Заправка, відновлення і заміна картриджів» до Договору № 191 змінити та викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1.
1.5. В зв’язку зі зміною реквізитів Замовника та Виконавця, Сторони вирішили внести зміни до Розділу 13 «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» Договору № 191 та викласти в новій редакції.
2. Ця Додаткова угода № 1 укладена українською мовою в двох автентичних оригінальних примірниках, по одному примірнику для кожної із Сторін.
3. Ця Додаткова угода № 1 набуває чинності з дати підписання її уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін.
4. Інші умови Договору № 191, не змінені цією Додатковою угодою № 1, залишаються без змін і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо їх виконання.
5. До цієї Додаткової угоди № 1 додається та є невід’ємною частиною Договору № 191:
- Додаток 1 «Ремонт офісної техніки (без урахування вартості запасних частин, комплектуючих)».
- Додаток 2 «Заправка, відновлення і заміна картриджів».
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю від 23.04.2019 №191
Дата внесення змін до договору:
28.12.2019 09:06
Статус:
Опубліковано