• Переговорна процедура
  • КЕП

Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів

3 473.98 UAH з ПДВ
Номер: 5cf86468075e4b4cafd263f36b5c4525
Ідентифікатор договору: UA-2019-04-03-001482-a-a1
Замовник: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 34003154/76
Дата підписання: 17.04.2019 10:00
Період дії договору: 17.04.2019 00:00 - 29.02.2020 00:00
Сума договору: 3 473.98 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 578.99 UAH)
Оплачено: 3 473.98 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 578.99 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.01.2020
Місце постачання 69123, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бульвар Будівельників, 19 На карті

Внесені зміни

    Номер: 64757269997e4dffa2b6a4b7fd110512
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», рішенням Запорізької міської ради від 30.10.2019 №23 «Про внесення змін до рішення міської ради від 19.12.2018 №57 «Про бюджет міста на 2019 рік» (зі змінами)» та пунктом 1.4 Договору Сторони домовились з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника зменшити обсяг закупівлі послуг, встановлений у Договорі. Ціна Договору після внесених змін становить 3 096,26 грн., у тому числі ПДВ 516,04 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2019 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Повід-ня про ВЗдоДпроЗ.pdf
pdf
ДУ №1 від 29.11.2019 (до Д-ру №34003154)76 від 17.04.2019).p...
p7s
sign.p7s
    Номер: 09158dd8d1e84dcc8bbc31d443628cfe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Після внесених змін: - загальний обсяг перевезень становить 35,58 куб.м (з яких обсяг районної адміністрації –33,48 куб.м , орендарів- 2,10 куб.м) згідно норм надання послуг з вивезення побутових відходів у м. Запоріжжя; - термін надання послуг – з дати укладання договору до 31.01.2020. - загальна суму Договору становить 3 661,12 (три тисячі шістсот шістдесят одна грн. 12 коп.), у тому числі ПДВ 610,19 грн., в тому числі за рахунок бюджетних асигнувань Споживача – 3 445,12 грн. (три тисячі чотириста сорок п’ять грн. 12 коп.), у тому числі ПДВ- 574,19 грн., за рахунок відшкодування орендарів – 216,00 грн.(двісті шістнадцять грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 36,00 грн.: за вивезення ТПВ 2983,89 грн. за захоронення ТПВ 303,09 грн. за використання контейнера 374,14 грн.; - Договір набирає чинності з дня підписання Сторонами і діє до 29.02.2020 року.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2019 16:40
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 31.12.2019.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 33e9bb57fe884249ae6b7da2f09c09f7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі послуг, встановлений у договорі №34003154/76 від 17.04.2019. Після внесених змін: загальний обсяг перевезень становить 33,75 куб.м (з яких обсяг районної адміністрації –32,73 куб.м, орендарів - 1,02 куб.м) згідно норм надання послуг з вивезення побутових відходів у м. Запоріжжя; загальна сума договору №34003154/76 від 17.04.2019, після внесених змін, становить 3473,98 грн., у т. ч. ПДВ 579,00 грн.: за рахунок бюджетних асигнувань Споживача – 3370,73 грн., у т. ч. ПДВ 561,79 грн., за рахунок відшкодування орендарів -103,25 грн., у т. ч. ПДВ 17,21 грн. У зв’язку із застосуванням п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились викласти додаток 1 до договору №34003154/76 від 17.04.2019 у новій редакції (додається). Усі інші умови договору №34003154/76 від 17.04.2019 залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 25.02.2020 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№3 від 25.02.2020 (до-Д-ру №34003154)76 від 17.04.20109).p...
p7s
sign.p7s