• Спрощена закупівля
  • КЕП

Канцелярські товари

20778,90 грн

20 779.00 UAH з ПДВ
Номер: dbe13787f79149f987baa00a6e06929a
Ідентифікатор договору: UA-2019-04-02-001074-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Дарницького району м. Києва"
Постачальник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: 20778,90 грн
Номер договору: ЕС/04-19
Дата підписання: 15.04.2019 16:00
Період дії договору: 15.04.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 20 779.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 20 779.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари 1 Прозорі файли Delta Бюджет А4+ 30мкм 100шт глянц D1003 30 шт 2 Регістратор Buromax А4 7см односторонній сірий РР ВМ.3011-09 20 шт 3 Регістратор Buromax А4 5см односторонній синій РР ВМ.3012-02 10 шт 4 Книга обліку А4 48арк м/обкл офсет клітинка 50 шт 5 Книга обліку А4 96арк т/обкл офсет клітинка 50 шт 6 Архівний бокс 250х150х352мм BuroMax коричневий 30 шт 7 Папка А4 EconoMix пласт з швидкозшивачем Clip A 31201 60 шт 8 Файл з швидкозш Economix А4 рожевий 25 шт 9 Папір Ballet Universal А4 80г/м2 96% 500арк "класc C" 185 шт Разом 460
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 460 штуки
Період постачання 08.04.2019 - 31.12.2019
Місце постачання 02095, Україна, місто Київ, Київ, срібнокільська 14-б На карті