-
Відкриті торги
-
КЕП
Шкільні меблі (навчальне обладнання для кабінету біології)
151 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
a68fbfccc1564f4296f1e9628a8049e0
Ідентифікатор договору:
UA-2019-02-27-002115-a-b1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЛОМИЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02143548
-
Контактна особа:
Леся П’ятничанська +380343320407 osvitatenderkra@ukr.net
-
Адреса:
78200, Україна, Івано-Франківська область, м.Коломия, бульвар Лесі Українки, буд.45
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП ДУБИНКА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
3025815562
-
Контактна особа:
Наталія +380954588565 skorpion82.nd@gmail.com
-
Адреса:
14033, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Льотна 13, 4
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору:
153
Дата підписання:
05.04.2019 11:54
Період дії договору:
05.04.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
151 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 25 166.67 UAH)
Оплачено:
151 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 25 166.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шкільні меблі (навчальне обладнання для кабінету біології)
Кількість
2 комплект
Період постачання
до 28.03.2019
Місце постачання
78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, бульвар Лесі Українки,45
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6438361b9b48410db151449c5194430a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода №1 від 08.04.2019
Дата внесення змін до договору:
08.04.2019 08:59
Статус:
Опубліковано