• Відкриті торги
  • КЕП

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель)

106 680.00 UAH з ПДВ
Номер: b911075c400d43e7bb732abed24c0690
Ідентифікатор договору: UA-2019-02-18-000885-b-a1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "Інтер Системс"
Класифікатор ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 15 СЕ-19
Дата підписання: 03.04.2019 14:45
Період дії договору: 03.04.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 106 680.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 106 680.00 UAH)
Оплачено: 106 680.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 106 680.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
інтерактивна панель
Код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.05.2019
Місце постачання 49021, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 56», вул. Скрябіна, 41 На карті

Внесені зміни

    Номер: 10e29d89e0ed4adf94c7999f0abf300d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару у зв'язку з затримкою поставки товару з іншої країни.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.07.2019 14:51
    Статус:
    Опубліковано