• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з прання, підсинювання, крохмалення, сушки і прасування білизни

674 700.00 UAH з ПДВ
Номер: 10938d19fd8345dcbaf7857ea21b058b
Ідентифікатор договору: UA-2019-02-19-000159-b-a1
Замовник: КЗОЗ Обласна дитяча клінічна лікарня №1
Постачальник: ФОП Неффа Марина Юріївна
Класифікатор ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Номер договору: 31/19
Дата підписання: 01.04.2019 08:30
Період дії договору: 01.04.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору: 674 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено: 610 414.59 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прання, підсинювання, крохмалення, сушки і прасування білизни
Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кількість 30000 кілограм
Період постачання до 31.12.2019
Місце постачання 61051, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Клочківська, 337-А На карті

Внесені зміни

    Номер: b59d3b50294c4debafa77c62b6631c12
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: у зв’язку з доповненням пункту ХІІІ Місцезнаходження та банківських реквізитів.
    Номер додаткової угоди: 31/19
    Дата внесення змін до договору: 04.04.2019 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Зміни від 04.04.19.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 3034bf36040c42cd8b2779ca2adc0530
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.1. У зв’язку з зменшенням обсягу послуг з прання, підсинювання, крохмалення, сушки і прасування білизни та у відповідності п.п.1 п.4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 1.3. Договору викласти у наступній редакції: «Обсяг надання послуг 27 000 кг Приймання послуг за кількістю проводиться Замовником згідно з вимогами чинного законодавства, що регулюють дане питання.» 2. У зв’язку з зменшенням обсягу послуг з прання, підсинювання, крохмалення, сушки і прасування білизни зменшити суму договору на 67 470,00 грн. та п 3.1 викласти у наступній редакції: «Сума цього Договору становить 607 230,00 грн. (Шістдесят сім тисяч двісті тридцять грн. 00 коп.) ПДВ не передбачено.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 24.09.2019 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Зміни від 24.09.19.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: eeb42cde555f413eab91c86f9742a8c1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягу закупівлі
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 11.11.2019 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Зміги від 11.11.2019.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 49f71f33d99748a29a091db57473fb57
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У відповідності п.5 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 10.3 Договору, продовжити дію Договору для закупівлі послуг на початок 2020 року та внести відповідні зміни до п. 10.1. та викласти його в наступній редакції: «Цей Договір вступає в силу з дати підписання і діє до 31 березня 2020 року, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань по договору.»
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2019 11:15
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 4.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 91118000b8dc475987fd82c21281af68
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У відповідності п.5 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 10.3. Договору, продовжити дію Договору для закупівлі послуг на початок 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеному в Договорі № 31/19 від 01 квітня 2019 року та викласти п.п. 1.1. п.1 Предмет договору в наступній редакції: «1.1. Учасник зобов’язується у 2019-2020 рр. надати Замовникові послуги з прання, підсинювання, крохмалеленя, сушки і прасування білизни за ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни) (далі – «Послуги»), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такі послуги.» 2. Збільшити обсяги закупівлі на 2020 рік на 4523,600 кг та внести зміни до п.п. 1.3. п. 1 Предмет Договору та викласти його в наступній редакції: «1.3. Обсяг надання послуг 27 141,600 кг». 3. Збільшити суму Договору на 101 735,76 грн. та внести відповідні зміни до п.п. 3.1. п3 Ціна Договору
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 28.01.2020 11:33
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 5.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: baa33d49d5384b7aa8d49868bcc2a094
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.На підставі рішення ХХІІ сесії Харківської обласної ради VІІ скликання від 05 грудня 2019р №1133-VІІ Комунальний заклад охорони здоров’я Обласна дитяча клінічна лікарня №1 перетворена у КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» з усіма право наступними правами,обов’язками та майном Комунального закладу охорони здоров’я Обласної дитячої клінічної лікарні№1.Відповідно, змінити в преамбулі та по тексту Договору № 31/19 від 01.04.2019 р. назву КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1». 2. Внести зміни до розділу ХІІІ Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити сторін та викласти реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1» 61051, м. Харків, вул. Клочківська, 337 А UA 268201720344320001003037974 в ДКСУ м. Київ код ЄДРПОУ 02003706 тел.. (057) 725 10 80 e-mail: odkb1@ukr.net Юридичні адреси та реквізити Замовника залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 6
    Дата внесення змін до договору: 24.03.2020 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 6.pdf
p7s
sign.p7s