-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Поставка впродовж року за замовленням оригінальні картриджі (витратні матеріали), які виробляють власники торгових марок, призначені для конкретних моделей тих чи інших пристроїв. Заміна, заправка та відновлення всіх типів картриджів.
Поставка впродовж року за замовленням оригінальні картриджі (витратні матеріали), які виробляють власники торгових марок, призначені для конкретних моделей тих чи інших пристроїв. Заміна, заправка та відновлення всіх типів картриджів. Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 99 000.00 грн. з ПДВ (дев’яносто дев’ять тисяч гривень 00 коп. з ПДВ),
99 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
f5119ceb1d994185ba88591fd50c0b76
Ідентифікатор договору:
UA-2019-03-04-001088-b-b1
Замовник:
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
×
-
Код ЄДРПОУ:
03359836
-
Контактна особа:
Донець Олена Валеріївна 380442796637 lenadon049@gmail.com http://bti.com.ua/
-
Адреса:
01001, Україна, Київ, Київ, Трьохсвятительська,4в
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "НЕВАДА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
23740691
-
Контактна особа:
Єрмолаєва Діана Магомедовна 380444902333 diana@nevada.ua
-
Адреса:
04050, Україна, Київ, Київ, вул. Мельникова, 2/10, корп. 14
Класифікатор ДК 021:2015:
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друкуАналіз за цим CPV
Опис:
Поставка впродовж року за замовленням оригінальні картриджі (витратні матеріали), які виробляють власники торгових марок, призначені для конкретних моделей тих чи інших пристроїв. Заміна, заправка та відновлення всіх типів картриджів.
Код і назва згідно класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 30125100-2 Картриджі з тонером
в асортименті, кількості і за цінами, зазначеними у видатковій накладній та специфікації на суму 99 000.00 грн. з ПДВ (дев’яносто дев’ять тисяч гривень 00 коп. з ПДВ),
Номер договору:
4
Дата підписання:
04.03.2019 12:00
Період дії договору:
04.03.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
99 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено:
76 630.38 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 771.73 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поставка впродовж року за замовленням оригінальні картриджі (витратні матеріали), які виробляють власники торгових марок, призначені для конкретних моделей тих чи інших пристроїв. Заміна, заправка та відновлення всіх типів картриджів.
Кількість
1 послуга
Період постачання
04.03.2019 - 31.12.2019
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
6745c2900641455bbc70b07df9e83e6d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до п.1.3., п. 9.1. Договору
Номер додаткової угоди:
додаткова угода № 1
Дата внесення змін до договору:
16.04.2019 17:00
Статус:
Опубліковано