• Спрощена закупівля
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів. 156 найменувань. Перелік товару у додатку 1.

74 542.62 UAH з ПДВ
Номер: 0667dd37c75f4ccd9362532fb62ea2df
Ідентифікатор договору: UA-2016-11-03-001177-c-a1
Замовник: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ Український Папiр
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: №209
Дата підписання: 28.11.2016 00:00
Період дії договору: до 31.12.2016 00:00
Сума договору: 74 542.62 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 74 542.62 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів. 156 найменувань. Перелік товару у додатку 1.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 156 найменування
Період постачання (не задано)
Місце постачання 02100, Україна, Київська область, Київ, Будівельників 34/1 На карті