-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виготовлення та друкування бланків, журналів, газет, іншої поліграфічної продукції та надання палітурних та поліграфічних послуг.
Ж-л реєстр розпорядчих документів-5, ж-л реєстр наказів керівника-1, ж-л вихідної кореспонденції-1, ж-л розпорядчих докум.начальника-1, ж-л реєстр вих. та внут. док-1, ж-л реєтр повідомлень-1, ж-л реєстр вхідн. та внутр.докуи-1, ж-л реєстрації службових повідомлень-1, кига облікубланків-2, книга обліку передавання бланків-1.
7 901.46
UAH з ПДВ
Номер:
e359abf837f4404eafb16ed711e4d38f
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-26-013229-a-c1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛЬВІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44000827
-
Контактна особа:
Захлюпана Наталія 380974752005 msp_lvivrda@ukr.net
-
Адреса:
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул.Винниченка В., будинок 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство "Кам’янка-Бузька районна друкарня"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02467601
-
Адреса:
Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, Незалежності, 18а
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Ж-л реєстр розпорядчих документів-5, ж-л реєстр наказів керівника-1, ж-л вихідної кореспонденції-1, ж-л розпорядчих докум.начальника-1, ж-л реєстр вих. та внут. док-1, ж-л реєтр повідомлень-1, ж-л реєстр вхідн. та внутр.докуи-1, ж-л реєстрації службових повідомлень-1, кига облікубланків-2, книга обліку передавання бланків-1. : 526.76000 UAH з ПДВ
Опис:
Ж-л реєстр розпорядчих документів-5, ж-л реєстр наказів керівника-1, ж-л вихідної кореспонденції-1, ж-л розпорядчих докум.начальника-1, ж-л реєстр вих. та внут. док-1, ж-л реєтр повідомлень-1, ж-л реєстр вхідн. та внутр.докуи-1, ж-л реєстрації службових повідомлень-1, кига облікубланків-2, книга обліку передавання бланків-1.
Номер договору:
12
Дата підписання:
25.12.2025 00:00
Період дії договору:
25.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
7 901.46 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 316.91 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ж-л реєстр розпорядчих документів-5, ж-л реєстр наказів керівника-1, ж-л вихідної кореспонденції-1, ж-л розпорядчих докум.начальника-1, ж-л реєстр вих. та внут. док-1, ж-л реєтр повідомлень-1, ж-л реєстр вхідн. та внутр.докуи-1, ж-л реєстрації службових повідомлень-1, кига облікубланків-2, книга обліку передавання бланків-1.
Кількість
15 штука
Період постачання
25.12.2025 - 31.12.2025