-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги супроводу та обслуговування автоматизованої системи “Тріола-Грошове забезпечення”
4 080.00
UAH без ПДВ
Номер:
c223f6a6e07e4ae0ab2617a9ca757ba5
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-26-005576-a-a1
Замовник:
Військова частина А2943
×
-
Код ЄДРПОУ:
24973457
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Постачальник:
Оборонний постачальник
×
-
Код ЄДРПОУ:
88888888
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Внесення змін до програмного забезпечення системи відповідно до чинного законодавства: 1 640.00000 UAH без ПДВ
Надання консультацій Замовнику з експлуатації системи: 810.00000 UAH без ПДВ
Розробка додаткових звітів за вимогами Замовника: 610.00000 UAH без ПДВ
Налаштування модулів імпорту/експорту нерегламентованої інформації: 410.00000 UAH без ПДВ
Проведення спільно з Замовником масових змін / генерацій даних в системи: 410.00000 UAH без ПДВ
Інсталяція та налаштування системи при оновленні офісного обладнання: 200.00000 UAH без ПДВ
Надання консультацій Замовнику з експлуатації системи: 810.00000 UAH без ПДВ
Розробка додаткових звітів за вимогами Замовника: 610.00000 UAH без ПДВ
Налаштування модулів імпорту/експорту нерегламентованої інформації: 410.00000 UAH без ПДВ
Проведення спільно з Замовником масових змін / генерацій даних в системи: 410.00000 UAH без ПДВ
Інсталяція та налаштування системи при оновленні офісного обладнання: 200.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
160
Дата підписання:
20.12.2025 11:56
Період дії договору:
01.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
4 080.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Внесення змін до програмного забезпечення системи відповідно до чинного законодавства
Кількість
1 місяць
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Надання консультацій Замовнику з експлуатації системи
Кількість
1 місяць
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Розробка додаткових звітів за вимогами Замовника
Кількість
1 місяць
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Налаштування модулів імпорту/експорту нерегламентованої інформації
Кількість
1 місяць
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Проведення спільно з Замовником масових змін / генерацій даних в системи
Кількість
1 місяць
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Інсталяція та налаштування системи при оновленні офісного обладнання
Кількість
1 місяць
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації