• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля товарів

4 500.00 UAH без ПДВ
Номер: 01b7db090c6043df8df99698c0e06701
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-26-006851-a-c1
Замовник: КП Відділ соціального захисту населення Бродівської міської ради
Постачальник: ФОП Шудрик С.В.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір офісний KumLux Classic A4: 225.00000 UAH без ПДВ
Папір офісний Double A A5: 169.00000 UAH без ПДВ
Папір офісний Crystal A4: 55.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 16
Дата підписання: 26.12.2025 00:00
Період дії договору: 26.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 4 500.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний KumLux Classic A4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 16 штука
Період постачання 01.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. Щурата, 1 На карті
Папір офісний Double A A5
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання 01.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. Щурата, 1 На карті
Папір офісний Crystal A4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 01.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 80600, Україна, Львівська область, Броди, вул. Щурата, 1 На карті