• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

29 240.00 UAH без ПДВ
Номер: bcbb3807936f4a758ac3c6461ff7c6e2
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-26-002468-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Іваненко Сергій Володимирович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 257
Дата підписання: 25.12.2025 11:30
Період дії договору: 25.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 29 240.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 172 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, ВУЛИЦЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 31А На карті