• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV) - 31150000-2 – Баласти для розрядних ламп чи трубок (Гібридний інвертор)

1.2. Внести зміни до пункту 3.2 розділу 3 Договору шляхом його викладення в наступній редакції: «3.2. Ціна Договору становить 190 866, 68 грн. (сто дев’яносто тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 68 копійок) без ПДВ.» 1.3. Внести зміни до Специфікації товару (Додаток № 1 до Договору), шляхом викладення її в новій редакції. Нова редакція Специфікації товару до Договору є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди.

190 866.68 UAH без ПДВ
Номер: 90f5830bf38e433c981ef2bcb2027d62
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-25-013682-a-c1
Замовник: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Постачальник: ПІНЧУК НАДІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубокАналіз за цим CPV
Опис: 1.2. Внести зміни до пункту 3.2 розділу 3 Договору шляхом його викладення в наступній редакції: «3.2. Ціна Договору становить 190 866, 68 грн. (сто дев’яносто тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 68 копійок) без ПДВ.» 1.3. Внести зміни до Специфікації товару (Додаток № 1 до Договору), шляхом викладення її в новій редакції. Нова редакція Специфікації товару до Договору є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди.
Номер договору: 282
Дата підписання: 22.12.2025 16:54
Період дії договору: 22.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 477 166.70 UAH без ПДВ
Сума договору: 190 866.68 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Гібридний інвертор SUN-12K-SG04LP3-EU Deye WiFi (12 kW, 3 фази, 2 MPPT, LV)
Код ДК 021:2015: 31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 18001, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Дашковича, 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4ea1dc0920134c1da7fc892c38cc2da2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, керуючись положеннями пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII з урахуванням абзацу 1, 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, дійшли взаємної зголи укласти цю Додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору № 282 від 22 грудня 2025 року (далі – Договір) про таке: 1. Зменшити обсяг закупівлі товарів та ціну Договору. 1.2. Внести зміни до пункту 3.2 розділу 3 Договору шляхом його викладення в наступній редакції: «3.2. Ціна Договору становить 190 866, 68 грн. (сто дев’яносто тисяч вісімсот шістдесят шість гривень 68 копійок) без ПДВ.» 1.3. Внести зміни до Специфікації товару (Додаток № 1 до Договору), шляхом викладення її в новій редакції. Нова редакція Специфікації товару до Договору є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди. З дня набрання чинності цієї Додаткової угоди, Специфікація товару до Договору в редакції від 22 грудня 2025 року втрачає свою силу. 2. Викласти пункт 5.1. Договору у такій редакції: «5.1. Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору, його встановлення в зазначеному Замовником місці. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом 10 робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника на умовах DDP – м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24 («Інкотермс», у редакції 2020 року), але не пізніше 31 грудня 2025 року.» 3. Усі інші умови Договору залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними. 4. Зміни набирають чинності з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди, що є невід’ємною частиною Договору.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2025 16:57
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 до дог 282 від 22.12.2025 зменшення обсягів.pdf
p7s
sign.p7s