• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Скріпки канцелярські металеві, мал.; Скріпки канцелярські металеві, великі; Скоби для степлера №24/6; Скоби для степлера № 10; Степлер канцелярський; Дірокол канцелярський; Олівець графітний; Гумка канцелярська для стирання; Коректор канцелярський у формі олівця; Фарба штемпельна; Подушка штемпельна; Обкладинка для брошування А4 50 шт. синя; Ручка кулькова синя; Ручка кулькова червона; Ручка кулькова чорна; Лінійка канцелярська пластикова, 30 см; Ніж канцелярський; Ножиці канцелярські; Тека-планшет канцелярська; Маркер перманентний чорний; Текстовиділяч канцелярський; Стрічка клейка канцелярська (скотч); Підставка для ручок металева, квадратна; Блок паперу для нотаток білий, склеєний; Блок для нотаток з клейким шаром; Закладки паперові з клейким шаром; Підставка для скріпок металева; Куб для паперу пластиковий. Червоний; Касова стрічка; Флеш; Мишка)

3 132.00 UAH без ПДВ
Номер: 1c35edbc33054751b71e89b11d00704e
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-24-002152-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Постачальник: БАРТОШ ІРИНА ВАСИЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 282
Дата підписання: 24.12.2025 09:34
Період дії договору: 24.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 3 132.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Скріпки канцелярські металеві, мал
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Скріпки канцелярські металеві, великі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Скоби для степлера №24/6
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Скоби для степлера № 10
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Степлер канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Дірокол канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Олівець графітний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Гумка канцелярська для стирання
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Коректор канцелярський у формі олівця
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Фарба штемпельна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Подушка штемпельна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Обкладинка для брошування А4 50 шт. синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка кулькова синя
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка кулькова червона
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка кулькова чорна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Лінійка канцелярська пластикова, 30 см
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Ніж канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Ножиці канцелярські
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Тека-планшет канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Маркер перманентний чорний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Текстовиділяч канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Стрічка клейка канцелярська (скотч)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Підставка для ручок металева, квадратна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Блок паперу для нотаток білий, склеєний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Блок для нотаток з клейким шаром
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Закладки паперові з клейким шаром
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Підставка для скріпок металева
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Куб для паперу пластиковий. червоний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Касова стрічка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 14 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Флеш
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Мишка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 24.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації