• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів

13 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 6658a7e842324e2cb58140b54d4d8a0b
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-19-019943-a-c1
Замовник: Управління з питань надзвичайних ситуацій та взаємодії з правоохоронними органами Південноукраїнської міської ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ КНИГОТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБЗАР" ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 18/2025
Дата підписання: 18.12.2025 15:46
Період дії договору: 18.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 13 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 166.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 363 штука
Період постачання 18.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 55001, Україна, Миколаївська область, місто Південноукраїнськ, вул. Європейська, будинок 23, кабінет 94 На карті