• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярського приладдя

21 842.32 UAH з ПДВ
Номер: bbf9cbcc33104fd1a41d03f5225f41e4
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-19-019670-a-c1
Замовник: Департамент міжнародного співробітництва, культури та маркетингу Одеської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИЛАЙН ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдяАналіз за цим CPV
Номер договору: 66
Дата підписання: 17.12.2025 15:42
Період дії договору: 17.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 21 842.32 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 640.39 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярського приладдя
Код ДК 021:2015: 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя
Кількість 201 штука
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Европейська,14 На карті