• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

4 900.00 UAH без ПДВ
Номер: 119da499f9874fed9644bdf85797c9ea
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-18-021775-a-a1
Замовник: Управління культури та туризму Житомирської обласної державної адміністрації
Постачальник: ФОП Марчук Валентина Володимирівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папка на кнопку: 15.00000 UAH без ПДВ
Блокнот на спіралі: 45.00000 UAH без ПДВ
Ручка кулькова: 21.50000 UAH без ПДВ
Маркер текстовий: 24.00000 UAH без ПДВ
Закладка: 17.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 73
Дата підписання: 18.12.2025 00:00
Період дії договору: 18.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 4 900.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папка на кнопку
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Мала Бердичівська, 25 На карті
Блокнот на спіралі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Мала Бердичівська, 25 На карті
Ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Мала Бердичівська, 25 На карті
Маркер текстовий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Мала Бердичівська, 25 На карті
Закладка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Мала Бердичівська, 25 На карті