• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

канцелярські товари

10 542.78 UAH з ПДВ
Номер: 6c9133148d77408c9c3e4a41bf1a2395
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-18-015947-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "
Постачальник: ТОВ «Астеон»
Класифікатор ДК 021:2015: 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдяАналіз за цим CPV
Опис: канцелярські товари
Номер договору: 2210/12-11
Дата підписання: 18.12.2025 14:00
Період дії договору: 18.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 10 542.78 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 757.13 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 39263000-3 Канцелярське приладдя
Кількість 377 штука
Період постачання 18.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Антоновича Володимира , будинок 29 На карті