• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Зарядні станції

357 780.00 UAH без ПДВ
Номер: c784501751b0426da674f2f98d797777
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-18-006600-a-b1
Замовник: Тернопільська міська рада
Постачальник: ФОП Дідик Роман Богданович
Класифікатор ДК 021:2015: 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору: 465
Дата підписання: 18.12.2025 08:00
Період дії договору: 18.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Початкова сума договору: 424 830.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 357 780.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Зарядна станція EcoFlow DELTA Pro 3
Код ДК 021:2015: 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Кількість 2 штука
Період постачання до 23.12.2025
Місце постачання 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 На карті
Зарядна станція Ecoflow DELTA 2 MAX
Код ДК 021:2015: 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Кількість 2 штука
Період постачання до 23.12.2025
Місце постачання 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 На карті
Зарядна станція Ecoflow DELTA 2
Код ДК 021:2015: 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Кількість
Період постачання до 23.12.2025
Місце постачання 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 На карті

Внесені зміни

    Номер: bd93fa0996d140c29e1d3d93fad23bd2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених Договором про закупівлю № 465 від 18.12.2025 року (далі - Договір) та спричинюють таке продовження, а саме: у зв'язку з великим попитом на даний товар та затримкою проходження товару через кордон, що є причиною невиконання зобов'язань по договору в повному обсязі (лист Постачальника – від 18.12.2025 № 12), а також згодою Сторін уклали цю Додаткову угоду №1 (далі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Сторони дійшли згоди пункт 3.3. розділу 3 Договору викласти у новій редакції: «3.3. Сума договору становить 357 780,00 грн. ( триста п’ятдесят сім тисяч сімсот вісімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ». Додаток 1 «Специфікація» викласти в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. .Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та є невід’ємною частиною Договору від 18.12.2025 № 465 .
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2025 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод угода №1 від 19 12 25 до дог№465 від 18 12 25-1.pdf
pdf
Додаток 1 до дог№465 від 18 12 25 (в редакц дод угоди 1.pdf
pdf
Лист.pdf
PDF
повідомлення про внесення змін до договору.PDF
PDF
Протокол 237 вд 19.12.2025.PDF
p7s
sign.p7s