• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцеляпське прриладдя

Канцелярське приладдя

2 710.70 UAH без ПДВ
Номер: 64c01971a5884ec6bc28611cb3bb4d29
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-18-003100-a-a1
Замовник: Відділ "Служба у справах дітей та сім'ї" Таращанської міської ради
Постачальник: ФОП Білокобильська Надія Яківна
Класифікатор ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдяАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: файли для документів А4 Economix : 128.30000 UAH без ПДВ
папка з притиском А4 Buromax: 67.00000 UAH без ПДВ
папка-реєстратор Есо А4 72 мм: 174.90000 UAH без ПДВ
Опис: Канцелярське приладдя
Номер договору: 55
Дата підписання: 17.12.2025 15:00
Період дії договору: 17.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 2 710.70 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
файли для документів А4 Economix
Код ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Кількість 5 пачка
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 09501, Україна, Київська область, Тараща, вул.Героїв Чорнобиля, будинок 1 На карті
папка з притиском А4 Buromax
Код ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Кількість 10 штука
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 09501, Україна, Київська область, Тараща, вул.Героїв Чорнобиля, будинок 1 На карті
папка-реєстратор Есо А4 72 мм
Код ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Кількість 8 штука
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 09501, Україна, Київська область, Тараща, вул.Героїв Чорнобиля, будинок 1 На карті