• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

2 370.00 UAH без ПДВ
Номер: 4aa55337a2d64634a2b5bebd493bdcea
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-17-006844-a-a1
Замовник: Відділ культури Роменської міської ради
Постачальник: НАУМЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 221
Дата підписання: 17.12.2025 11:20
Період дії договору: 17.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 2 370.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штука
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 42070, Україна, Сумська область, с.Бобрик, вул.Київська,60 На карті
Файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 42070, Україна, Сумська область, с.Бобрик, вул.Київська,60 На карті
Ручки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 42070, Україна, Сумська область, с.Бобрик, вул.Київська,60 На карті
Олівці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 42070, Україна, Сумська область, с.Бобрик, вул.Київська,60 На карті
Клейка стрічка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 17.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 42070, Україна, Сумська область, с.Бобрик, вул.Київська,60 На карті