• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

14 550.00 UAH без ПДВ
Номер: 3ccb38b48bf0470e94ca5f77405ef20b
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-17-000483-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПОВАР ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 75
Дата підписання: 16.12.2025 15:00
Період дії договору: 16.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 14 550.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари: ксероксний папір - 72шт., календар настільний - 15 шт., календар настінний - 3 шт., файли - 10 уп., папка картонна на зав'язках - 100 шт., папка-швидкозшивач - 60 шт.
Код ДК 021:2015: 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя
Кількість 260 штука
Період постачання 16.12.2025 - 19.12.2025
Місце постачання 45001, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Незалежності, 148 На карті