• Спрощена закупівля
  • КЕП

М’ясопродукти

47 520.00 UAH без ПДВ
Номер: cd661e46e26b4be399d2bb316ae06bf5
Ідентифікатор договору: UA-2019-01-28-002103-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: МУСІЄНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродуктиАналіз за цим CPV
Номер договору: 54-19
Дата підписання: 14.02.2019 14:10
Період дії договору: 14.02.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 47 520.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 47 520.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сардельки 1 гатунку
Код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти
Кількість 656 кілограм
Період постачання 08.02.2019 - 31.12.2019
Місце постачання 50002, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Пушкіна, 13К На карті

Внесені зміни

    Номер: 0eeae903404e49389ac730481ade5b49
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Віробнича необхідність
    Номер додаткової угоди: 54-19
    Дата внесення змін до договору: 14.02.2019 14:10
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 854c9a4300b249a382cdeb3573eb754a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Виробнича необхідність
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 09.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано