-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Роботи із здійснення авторського нагляду протягом усього періоду будівництва на об’єкті: «Реконструкція трубопроводу господарсько-побутової каналізації від житлового будинку по вул. Залізнична, 47 до колодязя біля буд. №4 в/м 21, селище Калинівка Фастівського району, Київської області
34 176.00
UAH з ПДВ
Номер:
f6be04ea688a48ccbf803d6afc583917
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-12-015477-a-a1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43979138
-
Контактна особа:
Соколенко Алла Степанівна +380672421464 sokolenko-alla@ukr.net
-
Адреса:
08623, Україна, Київська область, селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТВОДСЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37415292
-
Адреса:
02660, Україна, м. Київ, вул. Червоноткацька, 90 офіс 3
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
0412-2025/1
Дата підписання:
08.12.2025 00:00
Період дії договору:
08.12.2025 00:00 - 31.12.2026 23:59
Сума договору:
34 176.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 696.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи із здійснення авторського нагляду протягом усього періоду будівництва на об’єкті: «Реконструкція трубопроводу господарсько-побутової каналізації від житлового будинку по вул. Залізнична, 47 до колодязя біля буд. №4 в/м 21, селище Калинівка Фастівського району, Київської області"
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2026
Місце постачання
08623, Україна, Київська область, селище Калинівка, по вул. Залізнична, 47 до колодязя біля буд. №4 в/м 21
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
dfba15cc39bc46d69179c58b9db0d86f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1.У зв’язку із зміною джерела фінансування на 2025 рік, а саме: прийнято рішення наказом Київської обласної державної адміністрації (Київської обласної військової адміністрації) від 03 грудня 2025 року за № 1341 «Про внесення змін до наказу Київської обласної державної адміністрації (Київської обласної військової адміністрації) від 17 квітня 2025 року № 883 «Про надання міжбюджетного трансферту», що призвело до зміни фінансування на 2025-2026 роки,, сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 2.1 розділу 2 Договору та викласти в новій редакції: «2.1. За виконані роботи, зазначені в п. 1.1 цього Договору, Замовник сплачує Виконавцю згідно з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток №1) та Кошторисом (Додаток №2), які є невід’ємною частиною цього Договору: 34 176 грн.00 коп. (Тридцять чотири тисячі сто сімдесят шість гривень нуль копійок),у т.ч. ПДВ-5 696 грн.00 коп.(П’ять тисяч шістсот дев’яносто шість гривень нуль копійок), Обсяг фінансування робіт на 2025 рік заплановано у сумі 28 480 грн. 91 коп. (двадцять вісім тисяч чотириста вісімдесят гривень дев’яносто одна копійка),у т.ч.ПДВ – 4 746 грн.82 коп.(чотири тисячі сімсот сорок шість гривень вісімдесят дві копійки), з них: - 5 000 грн. 00 коп. з місцевого бюджету - 23 480 грн. 91 коп. з коштів міжбюджетного трансферу». Обсяг фінансування робіт на 2026 рік заплановано у сумі 5 695 грн. 09 коп. (п’ять тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень дев’ять копійок), у т.ч.ПДВ – 949 грн. 18 коп.(дев’ятсот сорок дев’ять гривень вісімнадцять копійок). 2. З урахуванням змін до фінансування на 2025-2026 роки, протокол погодження договірної ціни на роботи з авторського нагляду ,викласти у новій редакції, що додається.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.12.2025 00:00
Статус:
Опубліковано