• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Стільці офісні (ДК 021-2015 (CPV) 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)

11 200.00 UAH без ПДВ
Номер: bf8a937f9e714ea5ab7de199e03359ef
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-12-014962-a-a1
Замовник: Управління Державної казначейської служби України у Вознесенському районі Миколаївської області
Постачальник: Фізична особа-підприємець Фолкуян Інна Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Номер договору: 1/44
Дата підписання: 12.12.2025 00:00
Період дії договору: 12.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 11 200.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільці офісні
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 8 штука
Період постачання 12.12.2025 - 20.12.2025
Місце постачання 56500, Україна, Миколаївська область, місто Вознесенськ, вулиця Київська, 18 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3fad65445c094328b0e88eaaf990f8a7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна реквізитів постачальника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.12.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ _1 від 16.12.2025.pdf