-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих
3 239 479.42
UAH без ПДВ
Номер:
b665304420d2499598c72ea41e00fdfa
Ідентифікатор договору:
UA-2019-01-11-001632-c-b1
Замовник:
Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01985050
-
Контактна особа:
Ольга Браславець +380567264041,+380567708580 tkrudnev@gmail.com
-
Адреса:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35601826
-
Контактна особа:
Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору:
13-02 т
Дата підписання:
13.02.2019 15:33
Період дії договору:
13.02.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору:
3 239 479.42 UAH без ПДВ
Оплачено:
3 239 479.42 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з забезпечення дієтичним харчуванням стаціонарних хворих
Кількість
470057 штуки
Період постачання
до 31.03.2020
Місце постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна,26 ; проспект Сергія Нігояна,53.
На карті
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
0710c394340647e0b3bf9e244e73910f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості товарів, послуг)
Номер додаткової угоди:
13-02 т
Дата внесення змін до договору:
13.02.2019 15:53
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4d1f7d6ace8c4d88a149330c58d13983
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг , у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
28.08.2019 09:27
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d9a011d818174dd48394d5173bee7cbf
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі
Сума дог. 2 773 244,99 грн.
обсяг страв - 395846 шт.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
18.10.2019 13:21
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
71f48a957feb4c2e99a3bd17b9ccaee0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору (до 31.03.2020 р.), достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
28.12.2019 09:34
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
70e733b5aa8f460191ef8ee649f2e885
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Сума дог.3244144,99 грн.
Обсяг - 470838 шт.страв
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
11.02.2020 09:33
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
4d1e7a685d0d4cb2b65719604e742192
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку з реорганізацією, сума залишку зобов’язань по Комунальному закладу «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» складає 185232,16 грн.без ПДВ., та передається в повному обсязі на Комунальне підприємство «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради»
Номер додаткової угоди:
6
Дата внесення змін до договору:
13.02.2020 15:15
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ae2c76070ef34f4191227a5d8dc94992
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 516 -18/VII від 25.10.2019р. змінити назву Замовника на КП "ДСКМЦМД РУДНЄВА" ДОР" та змінити банківські реквізити.
Номер додаткової угоди:
7
Дата внесення змін до договору:
25.02.2020 15:24
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
112f388c51a34ee0ae28f0316277aceb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Сума договору - 3239479,42 грн.
Осяг - 470057 шт.
Номер додаткової угоди:
8
Дата внесення змін до договору:
30.03.2020 14:36
Статус:
Опубліковано