• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя ( папір, файли, дірокол)

4 231.00 UAH без ПДВ
Номер: ec8265d0cb9b44d58361b579432c53d0
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-12-004125-a-b1
Замовник: Відділ культури і туризму Хмільницької міської ради
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 68
Дата підписання: 11.12.2025 10:33
Період дії договору: 11.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 4 231.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А 4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання 11.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Столярчука,10 На карті
Файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 пачка
Період постачання 11.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Столярчука,10 На карті
Дірокол
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 11.12.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Столярчука,10 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
ВКТ Хмільницької міської ради
ФОП Козловська Людмила Михайлівна
Сума 4231.00 UAH
Статус
Оплачений
13.12.2025 10:08
Док-ти 0