• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)

23 045.00 UAH без ПДВ
Номер: a63d1a1ea1d541ef8d38732f291916b6
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-09-013049-a-b1
Замовник: Комунальна установа "Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат" Закарпатської обласної ради
Постачальник: ФОП Андришина Вікторія Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 12/2025
Дата підписання: 09.12.2025 14:03
Період дії договору: 09.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 23 045.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари: 1.Блок паперу з клейким шаром 75*75мм - 10 шт.; 2. Блок паперу для нотаток 90*90*1 - 6 шт.; 3. Файл пластик., А4+, 40мкм, з перфорацією на 11 отворів, глянсова фактура 100шт/уп. - 10 шт.; 4. Блокноти датований 2026 - 10 шт.; 5. Папка з файлами 60шт - 8 шт.; 6. Корегуюча рідина з пензликом 20мл - 10 шт.; 7. Підставка-органайзер 203*105*100мм металевий - 5 шт.; 8. Зволожувач для пальців, 20мл, гелевий - 5 шт.; 9. Біндер 32мм - 8 шт.; 10. Фарба штемпельна 28 мл синя - 4 шт.; 11. Скріпки нікельовані 28мм - 20 шт.; 12. Папір ксероксний А4 - 40 шт.; 13. Фотопапір глянцевий А4 - 3 шт.; 14. Ножиці - 3 шт.; 15. Ручка кулькова, синя - 36 шт.; 16. Календар квартальний - 8 шт.; 17. Закладка неонова 5 кольорів 12*45мм - 15 шт.; 18. Діркопробивач металевий - 3 шт.; 19. Олівець графітний - 20 шт.; 20. текстмаркер, 1-5мм, в асорт. - 10 шт.; 21. Зошит для нотаток А4, 96арк., клітинка - 10 шт.; 22. Скоби 24/6, 1000 шт - 20 шт.; 23. Календар хатинка - 10 шт.; 24. Ручка кулькова, чорна - 15 шт.; 25. Ручка кулькова, червона - 15 шт.; 26. Папка картонна на зав'язках - 50 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 354 одиниця
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Ференці Руслана, 8 На карті