-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Роботи з технічного нагляду по об"єкту : «Капітальний ремонт системи киснепостачання з монтажем кисневої станції в КНП "КМКЛ №18" за адресою: м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17"
Підписаний договір
15 137.87
UAH без ПДВ
Номер:
2be1fbdbb87c45d2a9f0d144e9891a98
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-08-005197-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
01993776
-
Контактна особа:
Гермашева Наталія Олександрівна 380442932407 zakupivli18@ukr.net
-
Адреса:
01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "Контроль якості"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43687599
-
Адреса:
02140, Україна, м. Київ, Лариси Руденко, 6-а, оф. 10
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Роботи з технічного нагляду по об"єкту : «Капітальний ремонт системи киснепостачання з монтажем кисневої станції в КНП "КМКЛ №18" за адресою: м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17": 15 137.87000 UAH без ПДВ
Опис:
Підписаний договір
Номер договору:
05/12-03
Дата підписання:
05.12.2025 11:00
Період дії договору:
05.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
15 137.87 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи з технічного нагляду по об"єкту : «Капітальний ремонт системи киснепостачання з монтажем кисневої станції в КНП "КМКЛ №18" за адресою: м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17"
Кількість
1 робота
Період постачання
до 20.12.2025
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6ce62a90b9c1423196a569c7a4b19973
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку зі зміною джерел фінансування, Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до п.2.1. розділу 2 «Вартість послуг та порядок розрахунків» Договору про здійснення технічного нагляду № 05/12-03 від 05.12.2025 року та викласти його в новій редакцій:
«2.1. Вартість робіт з технічного нагляду за цим Договором становить: 15 137, 87 грн.
(п’ятнадцять тисяч сто тридцять сім грн., 87 коп.), без ПДВ. Розрахунки за виконані роботи здійснюються за наступними реквізитами Замовника:
- 15 137, 87 грн. (п’ятнадцять тисяч сто тридцять сім грн. 87 коп.), без ПДВ – з р/р UA168201720344371001400050008, в ГУДКСУ м. Києва
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода № 1
Дата внесення змін до договору:
19.12.2025 14:00
Статус:
Опубліковано