• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Ремонт офісної техніки

4 250.00 UAH без ПДВ
Номер: 6f4418d0a565455aa7b667649365a3fb
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-04-021046-a-b1
Замовник: ГОСПОДАРСЬКИЙ ПІДРОЗДІЛ ДЕПАРТАМЕНТУ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Постачальник: БУРЛАКА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 126/2025
Дата підписання: 02.12.2025 18:19
Період дії договору: 02.12.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 4 250.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка тонером
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 12 послуга
Період постачання 02.12.2025 - 02.12.2025
Місце постачання 76015, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, Грушевського,21 На карті
відновлення картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 6 послуга
Період постачання 02.12.2025 - 02.12.2025
Місце постачання 76015, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, Грушевського,21 На карті
ремонт принтера
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання 02.12.2025 - 02.12.2025
Місце постачання 76015, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, Грушевського,21 На карті