• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з приймання на зберігання документів з кадрових питань (особового складу) УОА Індустріального району ХМР за 2001-2009 роки

78 377.28 UAH з ПДВ
Номер: c90d806e153c4cb6abf42aa3838efa0a
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-02-020220-a-a1
Замовник: Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство "Міський архів"
Класифікатор ДК 021:2015: 92510000-9 Послуги бібліотек і архівівАналіз за цим CPV
Номер договору: 74
Дата підписання: 01.12.2025 13:00
Період дії договору: 01.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 78 377.28 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 062.88 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з приймання на зберігання документів з кадрових питань (особового складу) УОА Індустріального району ХМР за 2001-2009 роки
Код ДК 021:2015: 92510000-9 Послуги бібліотек і архівів
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.12.2025 - 15.12.2025
Місце постачання 61052, Україна, Харківська область, Харків, бульвар Гончарівський, 7 На карті