• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські книги

3 301.68 UAH без ПДВ
Номер: d625e72d716c4b589864ca3739c9ed0a
Ідентифікатор договору: UA-2025-12-02-020048-a-b1
Замовник: Управління соціального захисту населення Роменської міської ради
Постачальник: ФОП Примак Тетяна Володимирівна
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Канцелярська книга 192 арк.: 189.48000 UAH без ПДВ
Канцелярська книга 96 арк.: 103.36000 UAH без ПДВ
Канцелярська книга на скобі 96 арк.: 63.17000 UAH без ПДВ
Номер договору: 254
Дата підписання: 02.12.2025 11:00
Період дії договору: 02.12.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 3 301.68 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярська книга 192 арк.
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 9 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Шевченка, будинок 8 На карті
Канцелярська книга 96 арк.
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 13 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Шевченка, будинок 8 На карті
Канцелярська книга на скобі 96 арк.
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Шевченка, будинок 8 На карті