-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
"Капітальний ремонт частини приміщень харчоблоку Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул.Жмаченка,46 в м.Коростень Житомирської області"
9 055 886.40
UAH з ПДВ
Номер:
e7c816fe008a421a9bc51170beb3a2f5
Ідентифікатор договору:
UA-2025-12-01-012622-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
40475812
-
Контактна особа:
Лариса Лінкевич +380671491872 economist_2011@ukr.net
-
Адреса:
11571, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРІДОМБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42825692
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РИЛЬСЬКОГО будинок 9
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
349
Дата підписання:
27.11.2025 15:14
Період дії договору:
27.11.2025 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору:
9 055 886.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 509 314.40 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Капітальний ремонт частини приміщень харчоблоку Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради, що знаходиться за адресою: вул.Жмаченка,46 в м.Коростень Житомирської області"
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2026
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
98dcb9d65b844bc6b5ccea3dae0acbb9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Замовник і Генпідрядник дійшли згоди внести зміни до Договору №349 від 27.11.2025р. в частині визначення договірної ціни та оплати робіт, таким чином в пункт 3.1. Договору внести зміни та викласти в такій редакції: «3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі твердої договірної ціни, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), і складає 9 055 886 грн. 40 коп. (Дев’ять мільйонів п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят шість грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1 509 314 грн. 40 коп. Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (додаток 2), плану фінансування робіт (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Договірна ціна визначається на основі кошторису з урахуванням вимог частини другої статті 7 Закону України «Про ціни і ціноутворення». Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Сума кошторисних призначень на 2025 рік складає 1 000 000,00 грн. (Один мільйон гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 166 666,67 грн. (сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 33 копійок).».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
03.12.2025 11:09
Статус:
Опубліковано