-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Інженера Бородіна, 10/8 у Дніпровському районі міста Києва
99 904.73
UAH з ПДВ
Номер:
105b5b37db6944c78990c3dd3f034994
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-26-009294-a-c1
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39606435
-
Контактна особа:
Антонюк Ірина 380445174827 zakupivli-kp@ukr.net
-
Адреса:
02002, Україна, Київська область, Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕГРОВАНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30111817
-
Адреса:
01011, Україна, м. Київ, вулиця Панаса Мирного, будинок 16/13
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
1005
Дата підписання:
25.11.2025 00:00
Період дії договору:
25.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
99 904.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 650.79 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Інженера Бородіна, 10/8 у Дніпровському районі міста Києва
Кількість
1 робота
Період постачання
до 15.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
ae3288b6ef5a45688097189241e299b4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
відповідно до підпункту 15.3.3. пункту 15.3 Розділу 15 уклали між собою Додаткову угоду №1 до Договору підряду № 1005 від 25 листопада 2025 року (далі - Договір) про наступне:
1. Сторони погодилися викласт и в новій редакції пункт 2.3. Розділу 2 Договору, а саме:
Роботи за даним Договором мають бути виконані до « 15 » грудня 2025 року.
Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником за актом.
Підрядник може достроково завершити виконання робіт і здати їх Замовнику.
2. Викласти в новій редакції від 01.12.2025 року наступні додатки до Договору пункту І 7.3. Розділу І 7.:
- Додаток 4 Графік виконання робіт.
3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.12.2025 00:00
Статус:
Очікує публікації