• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Інженера Бородіна, 10/8 у Дніпровському районі міста Києва

99 904.73 UAH з ПДВ
Номер: 105b5b37db6944c78990c3dd3f034994
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-26-009294-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Постачальник: ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕГРОВАНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1005
Дата підписання: 25.11.2025 00:00
Період дії договору: 25.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 99 904.73 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 650.79 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон та дверей житлового будинку за адресою: вулиця Інженера Бородіна, 10/8 у Дніпровському районі міста Києва
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 робота
Період постачання до 15.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: ae3288b6ef5a45688097189241e299b4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: відповідно до підпункту 15.3.3. пункту 15.3 Розділу 15 уклали між собою Додаткову угоду №1 до Договору підряду № 1005 від 25 листопада 2025 року (далі - Договір) про наступне: 1. Сторони погодилися викласт и в новій редакції пункт 2.3. Розділу 2 Договору, а саме: Роботи за даним Договором мають бути виконані до « 15 » грудня 2025 року. Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником за актом. Підрядник може достроково завершити виконання робіт і здати їх Замовнику. 2. Викласти в новій редакції від 01.12.2025 року наступні додатки до Договору пункту І 7.3. Розділу І 7.: - Додаток 4 Графік виконання робіт. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.12.2025 00:00
    Статус:
    Очікує публікації
pdf
ДУ №1 від 01.12.2025 до Договору № 1005.pdf