• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Бланки

10 120.00 UAH без ПДВ
Номер: f406c5c471ab447ebc758e3709d5b41f
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-24-000857-a-c1
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Центральної районної у м.Херсоні ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець "Мартиненко Тетяна Петрівна"
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Бланки А4 односторонні: 1.60000 UAH без ПДВ
Бланки А4 двосторонні: 3.00000 UAH без ПДВ
Бланки А3 односторонні: 3.20000 UAH без ПДВ
Бланки А3 двосторонні: 6.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 12/25
Дата підписання: 24.11.2025 00:00
Період дії договору: 24.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 10 120.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки А4 односторонні
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1500 штука
Період постачання 24.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Примаченка Володимира, 8 На карті
Бланки А4 двосторонні
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1500 штука
Період постачання 24.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул.Примаченка Володимира, 8 На карті
Бланки А3 односторонні
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 350 штука
Період постачання 24.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул.Примаченка Володимира, 8 На карті
Бланки А3 двосторонні
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 350 штука
Період постачання 24.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Примаченка Володимира, 8 На карті