-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
поліграфічні послуги або послуги з розробки графічного дизайну (Код класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 79820000-8 Послуги пов’язані з друком)
Оплата за послуги здійснюється за рахунок коштів власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства). Ціна за одиницю – відповідно до Специфікації. Після укладання Договору ціна не може бути змінена відповідно пункту 48 постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275. До загальної вартості даного Договору включається вартість, оплата податків та зборів (інших обов’язкових платежів) у відповідності до вимог законодавства України, всі витрати ВИКОНАВЦЯ, пов’язані з виготовленням/придбанням, усі види послуг, всі витрати, що пов’язані з пакуванням, маркуванням, вартістю тари, у тому числі й ті, які будуть доручатися для виконання третім особам, та інші витрати ВИКОНАВЦЯ, пов’язані з виконанням умов цього Договору.
50 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
1f40e54ee8ac4a38a9e2ba270dac880e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-21-012182-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
×
-
Код ЄДРПОУ:
03359836
-
Контактна особа:
Донець Олена 380442785813 o.donetsj@bti.com.ua
-
Адреса:
01001, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ТРЬОХСВЯТИТЕЛЬСЬКА, будинок 4-В
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа підприємець Федоров Володимир Олександрович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3067011154
-
Адреса:
02183, Україна, м. Київ, просп. Ватутіна, 22-а, кв. 117
Класифікатор ДК 021:2015:
79820000-8 Послуги, пов’язані з друкомАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
поліграфічні послуги або послуги з розробки графічного дизайну (Код класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 79820000-8 Послуги пов’язані з друком) : 25.00000 UAH без ПДВ
Опис:
Оплата за послуги здійснюється за рахунок коштів власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства). Ціна за одиницю – відповідно до Специфікації.
Після укладання Договору ціна не може бути змінена відповідно пункту 48 постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275.
До загальної вартості даного Договору включається вартість, оплата податків та зборів (інших обов’язкових платежів) у відповідності до вимог законодавства України, всі витрати ВИКОНАВЦЯ, пов’язані з виготовленням/придбанням, усі види послуг, всі витрати, що пов’язані з пакуванням, маркуванням, вартістю тари, у тому числі й ті, які будуть доручатися для виконання третім особам, та інші витрати ВИКОНАВЦЯ, пов’язані з виконанням умов цього Договору.
Номер договору:
181102
Дата підписання:
21.11.2025 14:45
Період дії договору:
21.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
50 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
поліграфічні послуги або послуги з розробки графічного дизайну (Код класифікатора ДК 021:2015 (CPV): 79820000-8 Послуги пов’язані з друком)
Кількість
2000 одиниця
Період постачання
21.11.2025 - 31.12.2025