• Спрощена закупівля
  • КЕП

15510000-6 Молоко та вершки (Молоко жирністю 2,5%)

Молоко з умістом жиру 2,5%, фасоване по 1000 г в поліетиленові пакети, ДСТУ 2661:2010 (або еквівалент). Вся необхідна інформація в Оголошенні.

38 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2fd384d45c384e459378c96d1ad24d47
Ідентифікатор договору: UA-2019-01-17-000732-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ САНАТОРІЙ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІГО"
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Опис: Молоко з умістом жиру 2,5%, фасоване по 1000 г в поліетиленові пакети, ДСТУ 2661:2010 (або еквівалент). Вся необхідна інформація в Оголошенні.
Номер договору: 1/02
Дата підписання: 05.02.2019 00:00
Період дії договору: 05.02.2019 00:00 - 31.07.2019 00:00
Сума договору: 38 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 38 000.00 UAH)
Оплачено: 38 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 38 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко жирністю 2,5%
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 2000 кілограм
Період постачання 01.02.2019 - 31.05.2019
Місце постачання 61174, Україна, Харківська обл., Харків, вул.Архітекторів,40 На карті

Внесені зміни

    Номер: a0e06117fbba45aaa13669a05efa9251
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У звязку із зміною розрахункових реквізитів
    Номер додаткової угоди: 1/02
    Дата внесення змін до договору: 01.04.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: e14810c411ad4b78b59ddd690205686e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди подовжити дію договору
    Номер додаткової угоди: 1/02
    Дата внесення змін до договору: 22.05.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано