• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.

1 278.00 UAH без ПДВ
Номер: 3db3db20510c4a908ce18dbd0165370c
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-19-017490-a-c1
Замовник: Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець ОСТРОВСЬКИЙ АНДРІЙ ВЛАДИСЛАВОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: послуги з заміни термоiнтерфейсу системи охолодження процесору - 1 послуга: 300.00000 UAH без ПДВ
послуги з заміни HDD на SSD Prologix 256Гб - 1 послуга: 978.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 2
Дата підписання: 18.11.2025 15:00
Період дії договору: 18.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 1 278.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з заміни термоiнтерфейсу системи охолодження процесору - 1 послуга
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська 46/15 На карті
послуги з заміни HDD на SSD Prologix 256Гб - 1 послуга
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська 46/15 На карті