-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Набір презентаційного обладнання: проєктор та екран для проєктора в межах Проєкту «Захист біорізноманіття транскордонних територій України та Польщі від інвазивних популяцій борщівника (Heracleum)» PLUA.01.03-IP.01-0008/23, який фінансується за кошти Європейського Союзу, в рамках Програми “Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027” згідно коду ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
Замовник сплачує вартість Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання обома Сторонами акта приймання-передачі Товару (далі – Акт). Розрахунки здійснюються Замовником на підставі Акту Виконавця шляхом перерахування безготівкових грошових коштів у гривні на банківський поточний рахунок Виконавця, вказаний у Договорі. Фактом виконання зобов’язань Замовника по оплаті поставленого Товару вважається день, у який сума, що підлягає сплаті, списана з поточного банківського рахунку Замовника та зарахована на рахунок Виконавця.
82 060.00
UAH без ПДВ
Номер:
4e8fbe6b17384cf3af7e99365cdbbb69
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-19-016455-a-c1
Замовник:
ЛЬВІВСЬКА АГРАРНА ПАЛАТА
×
-
Код ЄДРПОУ:
25558157
-
Контактна особа:
Кравченко Давид Олександрович 380667947540 agrochamber.office@gmail.com https://agrochamber.lviv.ua/
-
Адреса:
79008, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ВАЛОВА, будинок 31
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Лисканич Христина Стефанівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3032911820
-
Адреса:
79040, Україна, Львівська область, Львів, вул.Ак.Сахарова, 42, оф.110
Класифікатор ДК 021:2015:
38650000-6 Фотографічне обладнанняАналіз за цим CPV
Опис:
Замовник сплачує вартість Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання обома Сторонами акта приймання-передачі Товару (далі – Акт). Розрахунки здійснюються Замовником на підставі Акту Виконавця шляхом перерахування безготівкових грошових коштів у гривні на банківський поточний рахунок Виконавця, вказаний у Договорі. Фактом виконання зобов’язань Замовника по оплаті поставленого Товару вважається день, у який сума, що підлягає сплаті, списана з поточного банківського рахунку Замовника та зарахована на рахунок Виконавця.
Номер договору:
05/11-2025
Дата підписання:
10.11.2025 11:00
Період дії договору:
10.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
82 060.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проєктор
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Екран для проєктора
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації