• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи ("Капітальний ремонт приміщення та санітарної кімнати Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, Відділ обслуговування громадян № 4 (сервісний центр) за адресою: вул. Богуна, 10, м. Городенка"

967 184.96 UAH без ПДВ
Номер: ec4be61d633248a0aa10e3a5f693a794
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-19-014279-a-b1
Замовник: ГУПФУ в Івано-Франківській області
Постачальник: Приватне підприємство "ЕРА-ЗАХІД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: "Капітальний ремонт приміщення та санітарної кімнати Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, Відділ обслуговування громадян № 4 (сервісний центр) за адресою: вул. Богуна, 10, м. Городенка": 967 184.96000 UAH без ПДВ
Номер договору: 279
Дата підписання: 19.11.2025 00:00
Період дії договору: 19.11.2025 03:00 - 31.12.2025 03:00
Сума договору: 967 184.96 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Капітальний ремонт приміщення та санітарної кімнати Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, Відділ обслуговування громадян № 4 (сервісний центр) за адресою: вул. Богуна, 10, м. Городенка"
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 робота
Період постачання 19.11.2025 - 29.12.2025
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Богуна, 10 На карті

Внесені зміни

    Номер: ba4567e45bfa4de9bcdc2c8508ebc0ad
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з технічною помилкою, при відключенні електроенергії відбувся збій у системі в результаті чого не підвантажило pdf файл, а саме договір № 279 Капітальний ремонт приміщення та санітарної кімнати Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області, Відділ обслуговування громадян № 4 (сервісний центр) за адресою: вул. Богуна, 10, м. Городенка, уповноваженою особою було прийнято рішення підвантажити договір шляхом внесення змін у системі закупівель обравши тип причини (покращення якості предмета закупівлі).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 279.pdf
docx
Протокол щодо допущення технічних (механічних, формальних) п...
p7s
sign.p7s
    Номер: 38de0be589214dfe9836dd123f0e9172
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі положень статті 651 Цивільного кодексу УкраЇни та пункту 11.2 договору, за взаємною згодою, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору, та викласти пункт 4.З розділу 4 договору у такій редакціЇ: "4.3. Місце виконання Роботи - Головне управління Пенсійного фонду УкраЇни в іваноФранківській області, Відділ обслуговування громадян № 4 (сервісний центр) за адресою: вул. Богуна,10, м. Городенка."
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s