-
Відкриті торги
-
КЕП
ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенівська плівка)
ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенівська плівка).Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Вінницької міської об’єднаної територіальної громади (місцевий бюджет).
1 147 847.72
UAH з ПДВ
Номер:
8a9b5e8760ef409282df7d4eeecbd936
Ідентифікатор договору:
UA-2018-12-29-000777-c-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01982749
-
Контактна особа:
Мосійчук Лілія +380432552103 mklshmd@ukr.net
-
Адреса:
21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32340851
-
Контактна особа:
Олійник Світлана Юріївна +380674306828 olejniksv@ukr.net
-
Адреса:
21020, Україна, Вінницька, Вінниця, Волочаївська
Класифікатор ДК 021:2015:
32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнанняАналіз за цим CPV
Опис:
ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенівська плівка).Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Вінницької міської об’єднаної територіальної громади (місцевий бюджет).
Номер договору:
24
Дата підписання:
05.02.2019 00:00
Період дії договору:
05.02.2019 00:00 - 31.03.2020 00:00
Сума договору:
1 147 847.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 75 092.84 UAH)
Оплачено:
1 147 847.72 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 75 092.84 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Рентгенівська плівка.
Кількість
863 упаковка
Період постачання
до 31.03.2020
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d425721f21d947d599d5aafece30f095
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сума договору після внесення змін: загальна сума- 957639,13 грн., ПДВ 7%- 62649,29 грн., сума без ПДВ- 894959,84 грн.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору. (720 уп.). Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Вінницької міської об’єднаної територіальної громади (місцевий бюджет).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
05.12.2019 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
e671592197d24897bc2bf8bc1f92b95f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті, а саме: «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє до 31.03.2020 р.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
27.12.2019 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
5c2452fca55a403b85a3396f5506f58c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
«Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». Сума договору після внесення змін: загальна сума- 1147847,72 грн., ПДВ 7%- 75092,84 грн., сума без ПДВ- 1072754,88 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін:
відповідно до договору. (863 уп.).
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
16.01.2020 00:00
Статус:
Опубліковано