• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

274.46 UAH без ПДВ
Номер: bbfa9e102a114333bc1769503b16b5d9
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-12-006960-a-b1
Замовник: Управління фінансів та економіки Охтирської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Іпкаєва Анна Касимівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 29
Дата підписання: 12.11.2025 00:00
Період дії договору: 12.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору: 274.46 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папка реєстратор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання 12.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,3 На карті
Стержень
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 12.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,3 На карті
Швидкозшивач
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 12.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Петропавлівська,3 На карті