• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

39 669.80 UAH з ПДВ
Номер: 5f11649f3c894f0c879dc30069a0fb9d
Ідентифікатор договору: UA-2019-02-05-000066-a-a1
Замовник: Управління соціального захисту населення та праці виконавчого комітету Березанської міської ради
Постачальник: ФОП Роговська Вікторія Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 10
Дата підписання: 05.02.2019 00:00
Період дії договору: 05.02.2019 00:00 - 31.12.2019 23:59
Сума договору: 39 669.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 611.63 UAH)
Оплачено: 39 669.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 611.63 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 100 найменувань
Період постачання 05.02.2019 - 31.12.2019
Місце постачання 07541, Україна, Київська область, м.Березань, вул. Набережна, 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6b4df8154dc741a7ae911caf83e52156
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір10.pdf
pdf
додаткова угода.pdf
    Номер: 9e16490186fd46e59e556d8c21a94547
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.12.2019 00:00
    Статус:
    Опубліковано