-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з інформатизації, з питань автоматизації бухгалтерських процесів щодо типу та конфігурації технічних засобів та використання програмного забезпечення, аналізу інформаційних потреб замовника та пошуку найоптимальніших рішень, виконувати на комп'ютерах Замовника роботи з упровадження програмного забезпечення, його підтримці і супроводу, а також демонстрації співробітникам Замовника технології роботи з засобами автоматизації (код за ДК 021:2015 -72260000 -5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням).
9 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
2f7b298fabfc4c408195877c98af803e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-11-010560-a-a1
Замовник:
Управління культури Бориспільської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02221260
-
Контактна особа:
Рогач Людмила Іванівна +380459551970 buhkultbor@ukr.net http://ukms-borispol.org
-
Адреса:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Київський шлях, 72
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2276015393
-
Адреса:
08341, Україна, Київська область, БОРИСПІЛЬСЬКИЙ РАЙОН,С.ПЕТРОПАВЛІВСЬКЕ, ВУЛ.ЦЕНТРАЛЬНА,БУД.3,КВ.15
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Номер договору:
119
Дата підписання:
11.11.2025 00:00
Період дії договору:
11.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
9 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з інформатизації, налаштування інформаційно - обчислювальних облікових систем замовника для роботи у четвертому кварталі поточного року. Експорт даних по ЗП за жовтень у Медок, демонстрація функцій звірки перенесених даних. Налаштування формування 5 проводку на комп. користувача, можна переносити суму до видачі в утримання відповідно вибравши дату формування 5 проводки Для вивірки: зайти у ЗП-разом з того комп. де робився експорт у Медок і роздрукувати відомість звірки перенесення ЄСВ по співробітниках. Дана функція звіряє файли для експорту, які знаходяться зараз на вашому комп. з особовими рахунками ЗП разом. якщо після експорту не робили зміни /Відомість звірки треба друкувати одночасно з експортом та 5 проводкою у відомості відображаються не всі працівники, а лише ті, по яких є розбіжності. Перевірка підрахунків людей всіх(таб.номери). які не вибули. потім з них рахує тих, у кого ознака 88-сумісники, потім з ознакою ЦПХ, потім з ознакою внутрішній сумісник. окремо виділяє тих, у кого були нарахування за поточний місяць. ЯКЩО вказати що він 88, ЦПХ і вн. сумісник, - порахує у всі три колонки. Демонстрація функції з можливістю роздрукувати лише виплати по 32 виду оплат. У відомість вибирає лише працівників з ознакою ЦПХ. Але виплати по ЦПХ бувають і основним працівникам, тоді вказують обов"язково 32 вид оплати, не змінюючи ознаку. що він на основному місці роботи. Зміни внесено відповідно до вимог ПФУ. Можливо порахувати за весь період, скільки було виплачено по договорах ЦПХ, основним працівникам.
Кількість
24 година
Період постачання
до 31.12.2025
Відповідно вимог ПФУ, в розрахунку лікарняних показувати помісячно календарні дні за мінусом тих. які в розрахунок не входять. Налаштування перенесення платіжних відомостей в журнал утримань відповідно до дат формування 5 проводки. Внесення змін в алгоритм формування вихідної форми розрахунку лікарняних (щомісячне відображення календарних днів за мінумом днів вимушеної непрацездатності та за власний рахунок)
Кількість
8 година
Період постачання
до 31.12.2025
Створення звіту, для підрахукну кількості працюючих, об"єднуючи дані 5 облікових працівників, виділяючи основне місце роботи. Сумісництво, внутрішніх сумісників та за договорами ЦПХ. Окремо виділити кількіть по списку. та тих, які мають нарахування у вказаних звітних місяцях. Структурні підрозділи згрупувати у підсумкові відомості, згідно вимог державного статистичного спостереження.
Кількість
16 година
Період постачання
до 31.12.2025
Внесення змін в екранну форму розрахунків ЗП за першу половину місяця. (Значення колонки "Оклад" автоматично заповнюється згідно розрахунків тарифікації. Підключено таблицю розрахунків, з розшифровкою по видах оплат, для перегляду в форми Аванс-брутто та Розрахунки за 1-у половину місяця. Змінено функції перегляду активного рядка, по окремому таб.номеру.
Кількість
8 година
Період постачання
до 31.12.2025
Відновлення даних після аварійного завершення роботи.
Кількість
2 година
Період постачання
до 31.12.2025
Написання коду програми для формування повідомлення про виплачену зарплату та утримання при звільненні співробітника. Змінено дві екранні форми та додано одну вихідну.
Кількість
8 година
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Створення додаткових екранних форм до інформації про співробітників. Змінено алгоритми розрахунків згідно тарифікації, основна і дві додаткових посади. Реалізовано перенос даних в розрахунки заробітної плати списком. (нові дві екранні форми, одна друкована, та зміни у три друкованих форми)
Кількість
8 година
Період постачання
до 31.12.2025
Змінення алгоритму формування річної картки по зарплаті (виведено друк даних тарифікації на певну дату, на зворотній стороні картки. Демонстрація технології нарахування на фонд ЗП, залежно від категорій співробітників. Зміна алгоритмів формування актів звірки з контрагентами, Створення алгоритмів вивантаження даних для звіту з об"єднаної звітності. (перенесення, відновлення на вказану дату).
Кількість
8 година
Період постачання
до 31.12.2025
Демонстрація технології вивантаження даних у програму МеДок користувача. Створення алгоритмів для пошуку помилок при форування 5 проводки. Передано з відкритим кодом, відкритими таблицями, з можливістю користувачу самостійно відкривати нові підрозділи, встановлювати копії програми на комп"ютери установ і підрозділів.
Кількість
8 година
Період постачання
до 31.12.2025