• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

578.00 UAH з ПДВ
Номер: 5eb1a55f0e3745de9c51c54324f923be
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-10-002303-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВОСКРЕСЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВАР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1375
Дата підписання: 10.11.2025 10:12
Період дії договору: 10.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 578.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 96.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
БЛАНК. ЖУРНАЛ РЕЄСТРАЦІЇ ВИХІДНОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ 96АРК. ОФС. ТВЕРДА ОБКЛАДИНКА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
БЛАНК. ЖУРНАЛ РЕЄСТРАЦІЇ ВХІДНОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ 96АРК. ОФС. ТВЕРДА ОБКЛАДИНКА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
ДЕСТЕПЛЕР DELI 0232
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації