• Відкриті торги
  • КЕП

Будівництво центру надання соціальних послуг «Прозорий офіс» по вул. Плеханівській, 42

98 184 044.00 UAH з ПДВ
Номер: c0de0f62b9c34a3f9c0b2f44e46d0d45
Ідентифікатор договору: UA-2018-12-26-001112-b-c1
Замовник: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Постачальник: ТОВ "Індастріал Білдінг Груп"
Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівельАналіз за цим CPV
Номер договору: 28
Дата підписання: 04.02.2019 12:00
Період дії договору: 04.02.2019 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 98 184 044.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 364 007.33 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Будівництво центру надання соціальних послуг «Прозорий офіс» по вул. Плеханівській, 42
Код ДК 021:2015: 45213000-3 Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання 61001, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Плеханівська, 42 На карті

Внесені зміни

    Номер: c6f809e4accf4426b3e1be0b5eb2e67b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: -
    Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 11.02.2019 17:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
Додаткова Угода № 1сторінка 2.jpg
jpg
Додаткова Угода № 1сторінка 1 .jpg
p7s
sign.p7s
    Номер: b07b921d19194e7683e43b3d67ebcccb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 14.12.2020 11:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
додаткова угода №4 від 14.12.20 стор.1.jpeg
jpeg
додаток №1 до додаткової угоди від 14.12.20 №4 стор.2.jpeg
jpeg
додаток №1 до додаткової угоди від 14.12.20 №4 стор.1.jpeg
jpeg
додаткова угода №4 від 14.12.20 стор.2.jpeg
p7s
sign.p7s