-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Офісний папір
Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи (у відповідності до абзацу 3 пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у замовника виникла додаткова потреба у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі за додатково виділені кошти згідно рішення Слобідської сільської ради № 64-23/VIII від 28.10.2025)
89 176.50
UAH з ПДВ
Номер:
03b8e5dd38374712bb165c58e0b85e67
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-07-008522-a-a1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04408778
-
Контактна особа:
Ганнока Сергій Васильович 380472304140 gannokas@ukr.net
-
Адреса:
19604, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, село Слобода, вул. Соборна, буд. 2/1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЛА-ТРЕЙД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45311149
-
Адреса:
18008, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Смілянська будинок 135
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис:
Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи (у відповідності до абзацу 3 пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у замовника виникла додаткова потреба у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі за додатково виділені кошти згідно рішення Слобідської сільської ради № 64-23/VIII від 28.10.2025)
Номер договору:
226
Дата підписання:
06.11.2025 00:00
Період дії договору:
06.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Сума договору:
89 176.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 862.75 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісний папір BASIC COPY PAPER А4 (код УКТЗЕД 4802562000)
Кількість
525 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
19604, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, село Слобода, вул. Соборна, буд. 2/1
На карті