• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Меню-вимога А3 (ДК 021:2015-22820000-4 Бланки)

3 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 48516a887e264e3bac6711de75472882
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-06-012227-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОЗАЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП САЛАМАХА НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 173/2025
Дата підписання: 06.11.2025 15:18
Період дії договору: 06.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 3 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Меню-вимога А3
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 1000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 67730, Україна, Одеська область, Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради, Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради На карті