-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Меню-вимога А3 (ДК 021:2015-22820000-4 Бланки)
3 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
48516a887e264e3bac6711de75472882
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-06-012227-a-a1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОЗАЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42180111
-
Контактна особа:
Ольга Гнатенко +380984614440 buhvostotg@gmail.com https://starokozacka-gromada.gov.ua/
-
Адреса:
67730, Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський р-н, село Старокозаче, вулиця Соборна, будинок 34
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП САЛАМАХА НАТАЛІЯ АНДРІЇВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2460212462
-
Адреса:
67700, Україна, Одеська область, село Бритівка, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО будинок 13
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору:
173/2025
Дата підписання:
06.11.2025 15:18
Період дії договору:
06.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору:
3 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Меню-вимога А3
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
67730, Україна, Одеська область, Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради, Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради
На карті